Kontaktperson

Om du har spørsmål om stillinga, ta gjerne kontakt med styreleiar Lennart Krohn-Hansen på e-post eller telefon 930 11 328.

Ledig stilling: Dagleg leiar for 1724

Arbeidsoppgåver:

  • Administrativt arbeid, herunder blant anna:
    • Oppfølging av husets økonomi og rekneskap
    • Oppfølging av avtaler med leigetakarar og huseigar
    • Sekretærfunksjon for kontorfellesskapets styre
  • Ansvar for den daglege drifta av kontorfellesskapet, herunder koordinering av:
    • Innkjøp og oppfølging av ulike driftsavtaler og abonnement
    • Praktisk tilrettelegging for gamle og nye leigetakarar
    • Reinhald og vedlikehald
  • Vertskap og lagbygging, herunder blant anna:
    • Koordinering av felleslunsjar og andre sosiale og faglege arrangement
    • Vertsrolle ved besøk til 1724
    • Representasjon av 1724 utad

Ynskjelege tilleggsoppgåver:

  • Me ynskjer oss ideelt sett ein dagleg leiar som også kan ta ei aktiv rolle for å vidareutvikle kontorfellesskapet inn i framtida, herunder også koordinering av den pågåande prosessen med utgreiing av et framtidig nybygg for kontorfellesskapet

Omfang og vilkår:

  • Storleiken på stillinga avhengjer av ambisjonsnivå og omfanget av oppgåver den daglege leiaren kan påta seg, men estimert til 20-40%
  • Honorar etter avtale og stillingas omfang
  • Oppstart etter avtale, men gjerne så snøgt som råd
  • Ideelt sett ynskjer styret at den som får oppdraget driv eiga verksemd og fakturerer 1724 for arbeidet, men dette er ingen absolutt føresetnad
  • For kandidatar som ynskjer å kombinere stillinga med oppstart/flytting av eigen verksemd kan 1724 tilby gratis kontorplass i oppstartsfasen etter nærmare avtale

Harde fakta:

  • Søknadsfrist: 21. februar 2020
  • Kortfatta søknad med CV kan sendast per e-post til post@1724.no
  • For spørsmål, ta kontakt med styreleiar Lennart (sjå oppe til venstre)