Ledig stilling: Dagleg leiar for 1724
Arbeidsoppgåver:
- Administrativt arbeid, herunder blant anna:
- Oppfølging av husets økonomi og rekneskap
- Oppfølging av avtaler med leigetakarar og huseigar
- Sekretærfunksjon for kontorfellesskapets styre
- Ansvar for den daglege drifta av kontorfellesskapet, herunder koordinering av:
- Innkjøp og oppfølging av ulike driftsavtaler og abonnement
- Praktisk tilrettelegging for gamle og nye leigetakarar
- Reinhald og vedlikehald
- Vertskap og lagbygging, herunder blant anna:
- Koordinering av felleslunsjar og andre sosiale og faglege arrangement
- Vertsrolle ved besøk til 1724
- Representasjon av 1724 utad
Ynskjelege tilleggsoppgåver:
- Me ynskjer oss ideelt sett ein dagleg leiar som også kan ta ei aktiv rolle for å vidareutvikle kontorfellesskapet inn i framtida, herunder også koordinering av den pågåande prosessen med utgreiing av et framtidig nybygg for kontorfellesskapet
Omfang og vilkår:
- Storleiken på stillinga avhengjer av ambisjonsnivå og omfanget av oppgåver den daglege leiaren kan påta seg, men estimert til 20-40%
- Honorar etter avtale og stillingas omfang
- Oppstart etter avtale, men gjerne så snøgt som råd
- Ideelt sett ynskjer styret at den som får oppdraget driv eiga verksemd og fakturerer 1724 for arbeidet, men dette er ingen absolutt føresetnad
- For kandidatar som ynskjer å kombinere stillinga med oppstart/flytting av eigen verksemd kan 1724 tilby gratis kontorplass i oppstartsfasen etter nærmare avtale
Harde fakta:
- Søknadsfrist: søndag 18. september 2022
- Kortfatta søknad med CV kan sendast per e-post til post@1724.no
- For spørsmål, ta kontakt med styreleiar Sigrid (sjå oppe til venstre)